Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie Instytut Politologii, Wydział Nauk Społecznych UG Akcja KA 171 (edycja 2023) w ramach umowy UG z Narodową Agencją Erasmusa nr KA 171 2023
Rekrutacja do programu Erasmus+/STA Kraje Partnerskie
Instytut Politologii, Wydział Nauk Społecznych UG
Akcja KA 171 (edycja 2023)
w ramach umowy UG z Narodową Agencją Erasmusa nr KA 171 2023
Uprawnieni do udziału w rekrutacji: nauczyciele akademiccy zatrudnieni w Wydział Nauk Społecznych
1. Miejsce realizacji mobilności pracowników naukowo-dydaktycznych: Bowling Green State University, w ramach umowy Erasmus+ oraz umowy dwustronnej.
2. Ilość miejsc : 1 mobilności
3. Czas trwania wyjazdu: 8 zgodnie z warunkami umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim
4. Kwota dofinansowania wyjazdu: określona w warunkach umowy pomiędzy Narodową Agencją Programu Erasmus+ a Uniwersytetem Gdańskim.
Terminy i zasady rekrutacji
1. W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
- dr hab. Radosław Kossakowski, prof. UG - przewodniczący
- mgr Marzena Wicher – członkini komisji.
2. Termin składania aplikacji przez pracowników naukowo-dydaktycznych zainteresowanych wyjazdem – 15.05.2024
Miejsce składania dokumentacji, zgodnej z określonymi niżej kryteriami: WNS, pokój S305, dr hab. Radosław Kossakowski, prof. UG
3. Termin ogłoszenia wyników pracy komisji kwalifikacyjnej: 17.05.2024
Lista obejmować będzie wykaz osób zakwalifikowanych na listę główną oraz zakwalifikowanych na listę rezerwową.
Kryteria stawiane kandydatom
1. Doświadczenie w prowadzeniu badań naukowych za granicą w ramach międzynarodowych projektów
2. Udokumentowana współpraca z naukowcami z zagranicznych uniwersytetów oraz umiejętność rozwijania tejże współpracy
3. Realizowana tematyka badawcza związana ze studiami polskimi i migracyjnymi poświadczona publikacjami indeksowanymi w bazach bibliometrycznych z liczbą cytowani.
4. Biegła znajomość języka angielskiego.
5. Zaangażowane w dotychczasową współpracę w ramach Programu Erasmus+.
6. Aktualna wiza J1
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
ogłoszenie | 214.02 KB |