Jakość kształcenia
Na kierunkach studiów prowadzonych w Instytucie Politologii realizowane są zasady wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia WNS UG.
Link do wydziałowego systemu jakości kształcenia: https://wns.ug.edu.pl/oferta_ksztalcenia/jakosc_ksztalcenia
W Instytucie odbywają się także dyżury jakości kształcenia.
Terminy dyżurów zastępczyni dyrektora dr hab. Katarzyny Kamińskiej-Korolczuk, prof. UG, poświęcone jakości kształcenia w Instytucie Politologii w roku akademickim 2025/2026 odbywają się w każdy ostatni czwartek miesiąca od 17.00-18.00 po uprzednim umówieniu się mailowym: katarzyna.kaminska-korolczuk@ug.edu.pl
Każdy semestr nauki podsumowujemy przeprowadzeniem ankiet ewaluacyjnych. Od roku akademickiego 2024/2025 proces ewaluacji prowadzony jest w systemie eUczelnia.
Dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie ankiet - są one podsumowywane i omawiane podczas zebrań pracowników Instytutu Politologii. Poniżej przedstawiamy wyniki ewaluacji semestru letniego roku akademickiego 2019/2020:
wypełniono 368 formularzy.
zestawienie wyników badania ankietowego semestr letni 2019/2020 |
|
badany aspekt kształcenia |
średnia ocena |
Prowadzący punktualnie zaczynał i kończył zajęcia |
4,74 |
Prowadzący efektywnie wykorzystywał czas przeznaczony na zajęcia |
4,37 |
Zajęcia prowadzone były w sposób zrozumiały |
4,45 |
Zajęcia prowadzone były w sposób urozmaicony [np. z wykorzystaniem nowoczesnych metod dydaktycznych, takich jak: praca metodą projektu, analiza przypadków (case study), gamifikacja itp.] |
4,21 |
Zajęcia dostarczyły nowej wiedzy lub pozwoliły ugruntować wiedzę już nabytą |
4,47 |
Treść zajęć była zgodna z sylabusem |
4,51 |
Prowadzący jasno określił wymagania związane z zaliczeniem przedmiotu |
4,52 |
Forma zaliczenia odpowiadała wymaganiom przedstawionym przez prowadzącego |
4,54 |
Zakres materiału do zaliczenia odpowiadał wymaganiom przedstawionym przez prowadzącego |
4,49 |
Prowadzący był dostępny w wyznaczonych godzinach konsultacji |
4,33 |
Prowadzący zachęcał do wyrażania własnych opinii, zadawania pytań lub zgłaszania wątpliwości |
4,49 |
Prowadzący odnosił się do studentów z szacunkiem |
4,63 |