MONITORING MEDIÓW- potrzeba czy konieczność
MONITORING MEDIÓW - potrzeba czy konieczność
Ogólnopolska Konferencja Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność
Przydatność monitorowania informacji z mediów na temat organizacji (instytucji/przedsiębiorstw), branż i problemów była tematem ogólnopolskiej konferencji „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”, która odbyła się 26 listopada 2014 r. Partnerem konferencji była specjalizująca się w dokonywaniu wizerunkowych analiz przekazów medialnych firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Celem konferencji było zaprezentowanie wybranych zagadnień dotyczących monitoringu mediów, stosowanych metod, a także weryfikacji danych i ich przydatności w różnych sektorach gospodarki. W roli prelegentów wystąpili zarówno przedstawiciele instytucji publicznych, jak i firm komercyjnych – rzecznicy prasowi, dyrektorzy działów PR, koordynatorzy projektów PR – osoby na co dzień współpracujące z mediami, reprezentujące Peugeot Polska, Provident Polska, Telma Communications Agency, Uniwersytet Gdański i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Zaproszeni goście podczas swoich wystąpień podjęli wiele interesujących tematów dotyczących m.in. globalnych trendów w zakresie pomiaru działań komunikacyjnych, systemów dostarczania informacji w komunikacji wewnętrznej, roli monitoringu mediów w pracy rzecznika prasowego, profesjonalizmu pracy w agencji PR. Wśród przedstawianych problemów znalazły się także zagadnienia komunikacji w kryzysie, a także analiza zmian, które nastąpiły w ostatnich kilkunastu latach w zakresie monitoringu mediów.
Relacja z konferencji: http://www.cdn.ug.edu.pl/
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
psmm-plakat-a2-konferencja-pop.pdf | 587.66 KB |