Najnowsze publikacje
Najnowsze publikacje książkowe pracowników IMDiKS UG
AUTOR: Monika Białek (autorka części haseł z zakresu gatunków radiowych), w: Leksykon terminów medialnych, red. K. Wolny-Zmorzyński, K. Doktorowicz, P. Płaneta, R. Filas, T. 1-2, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2024.
AUTOR: Monika Białek, Dariusz Rott, TYTUŁ: Radio zmieni ciężar gatunkowy człowieka. O audycjach radiowych Starego Doktora - Janusza Korczaka, Wydawnictwo Naukowe Instytut Kultury Regionalnej i Badań Literackich im. Franciszka Karpińskiego. Stowarzyszenie, Sielde 2023, ISBN 978-83-66597-81-5
AUTOR: Majewski Józef, Grzanka Jan (red.) TYTUŁ: Wariacje bachowskie, 2023, seria: Bibliotheca culturae scriptae, Universitas, ISBN 978-83-242-3949-8
AUTOR: Majewski Józef TYTUŁ: Cudowne wynalazki? Religijne mocowanie się z mediami, seria: Idee i Społeczeństwo, ISBN 978-83-832-5051-9, liczba stron: 228
AUTOR: Tadeusz Sznajderski, TYTUŁ: Człowiek, Bóg, filozofia, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Wydawnictwo Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, 2022, ISBN 978-83-7683-202-9, LICZBA STRON: 278.
AUTOR: Tadeusz Sznajderski, TYTUŁ: Stanisława Staszica koncepcja człowieka, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Wydawnictwo Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, ISBN 978-83-7683-185-5, Liczba stron: 312
AUTORZY: M. Białek, D. Rott, TYTUŁ: Radioucze(L)ni. Tom 2: Radio w badaniach naukowych, red. M. Białek, D. Rott, Wydawnictwo Naukowe Instytut Kultury Regionalnej i Badań Literackich im. Franciszka Karpińskiego. Stowarzyszenie, Siedlce 2020.
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Beata Czechowska-Derkacz, Katarzyna Bałandynowicz-Panfil, TYTUŁ: Uniwersytet Gdański wobec wyzwań polityki rozwoju regionu pomorskiego. Sposoby prezentacji w mediach, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020, ISBN 978-83-8206-108-6, Liczba stron: 278
AUTOR: Zbigniew Treppa, TYTUŁ: Fenomen obrazu Miłosierdzia Wcielonego, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk; Sopot, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2021, ISBN: 978-83-8206-224-3, Liczba stron: 273
AUTOR: Monika Białek, Rzeczywistość dźwiękiem spisana. Studia o reportażu radiowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2019.
AUTOR: Józef Majewski, TYTUŁ: Wiara w trudnych czasach, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Towarzystwo Więź, 2019, ISBN 978-83-65424-54-9, Liczba stron: 224
AUTOR: Józef Majewski, TYTUŁ: Kanony śmierci: słowo o chrystologii "Wariacji goldbergowskich" Jana Sebastiana Bacha, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk, Wydawnictwo Słowo/Obraz Terytoria, 2019, ISBN 978-83-7453-585-4, Liczba stron: 380
AUTORZY: Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska, TYTUŁ: Religia – media – popkultura, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Towarzystwo Więź, 2020, ISBN 978-83-65424-85-3, Liczba stron: 222
AUTOR: Anna Lusińska, TYTUŁ:, Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Wydawnictwo CeDeWu , 2019, ISBN 9788381022453 , Liczba stron: 316
AUTORZY: Monika Białek, M. Iwanowska, TYTUŁ: Radioucze(L)ni. Radio w badaniach naukowych i praktyce akademickiej, red. M. Białek, M. Iwanowska, Fundacja Warszawski Instytut Bankowości, Centrum Prawa Bankowego i Informacji, Warszawa 2018.
AUTOR: Małgorzata Łosiewicz, TYTUŁ: Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk; Sopot: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018, ISBN: 978-83-7865-704-0, Liczba stron: 481
AUTOR: Karolina Aszyk, TYTUŁ:, Autografia, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018, ISBN 978-83-7865-691-3, Liczba stron: 180
AUTOR: Monika Białek, D. Rott, TYTUŁ: Marketingová a mediální komunikace dnes. V, red. M. Białek, D. Rott, Wydawnictwo Verbum, Praha 2017.
AUTOR: Zbigniew Treppa, TYTUŁ: Obraz jako medium wtajemniczające w misterium na przykładzie obrazów nie-ręką-ludzką-wykonanych, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2017, ISBN: 978-83-7865-512-1, Liczba stron: 178
AUTORZY: Monika Białek, D. Rott, TYTUŁ: Marketingová a mediální komunikace dnes. V, red. M. Białek, D. Rott, Wydawnictwo Verbum, Praha 2017.
AUTOR: Anna Ryłko-Kurpiewska, TYTUŁ: Reklama jako sztuka powtórzeń, Wydawnictwo Novae Res 2016, ISBN: 978-83-8083-202-2
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak, TYTUŁ: Rzecznik prasowy. Oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna, Difin, Warszawa 2015
AUTORZY: Knoch Konrad, TYTUŁ: Pisma liberalne drugiego obiegu w Polsce w latach 1979-1990, ADRES WYDAWNICZY: Instytut Pamięci Narodowej, 2015, OPIS FIZYCZNY: 6 ark. wyd., ISBN 978-83-7629-684-5
AUTORZY: Rutka Michalina, TYTUŁ: Miau czyli wychowanie na uboczu kultury, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2015, OPIS FIZYCZNY: 24,8 ark. wyd., ISBN 978-83-7865-256-4
AUTORZY: Treppa Zbigniew, TYTUŁ: Tajemnica widzialności Boga. Szkice z teologii obrazu, ADRES WYDAWNICZY: Wydawnictwo WAM 2015, OPIS FIZYCZNY: 8,5 ark. wyd., ISBN 978-83-277-0187-9
Karolina Aszyk-Treppa, Zbigniew Treppa, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, The Manoppello Icon the prototype of images of Christ, 2014, ISBN 978-83-7865-168-0, 6,5 ark. wyd.
Józef Majewski, Wydawnictwo w Podwórku, Fuga przemijania, Gdańsk 2014, ISBN 978-83-64134-03-6, 13 arkuszy wyd.
Aszyk-Treppa Karolina, Treppa Zbigniew, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, „Ikona z Manoppello prototypem wizerunków Chrystusa”, redaktor monografii: Małgorzata Kaczmarek, ISBN 978-83-7865-139-0
Majewski Józef, współautorzy: A. Boniecki, J. Prusak, G. Ryś, P. Sikora, K. Wydra, M. Zając, Papież Franciszek. Sługa nowego świata, Wydawnictwo Poznańskie, Tygodnik Powszechny, Kraków–Poznań ISBN 978-83-7177-954-1, s. 180; współautor
Treppa Zbigniew, Wyd. CZYSTYWARSZTAT, „Myślenie obrazem w fotografii”, ISBN 978-83-89945-75-4