Najnowsze publikacje książkowe pracowników IMDiKS UG
AUTOR: Tadeusz Sznajderski, TYTUŁ: Człowiek, Bóg, filozofia, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Wydawnictwo Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, 2022, ISBN 978-83-7683-202-9, LICZBA STRON: 278.
AUTOR: Tadeusz Sznajderski, TYTUŁ: Stanisława Staszica koncepcja człowieka, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Wydawnictwo Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk, ISBN 978-83-7683-185-5, Liczba stron: 312
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Beata Czechowska-Derkacz, Katarzyna Bałandynowicz-Panfil, TYTUŁ: Uniwersytet Gdański wobec wyzwań polityki rozwoju regionu pomorskiego. Sposoby prezentacji w mediach, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2020, ISBN 978-83-8206-108-6, Liczba stron: 278
AUTOR: Zbigniew Treppa, TYTUŁ: Fenomen obrazu Miłosierdzia Wcielonego, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk; Sopot, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2021, ISBN: 978-83-8206-224-3, Liczba stron: 273
AUTOR: Józef Majewski, TYTUŁ: Wiara w trudnych czasach, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Towarzystwo Więź, 2019, ISBN 978-83-65424-54-9, Liczba stron: 224
AUTOR: Józef Majewski, TYTUŁ: Kanony śmierci: słowo o chrystologii "Wariacji goldbergowskich" Jana Sebastiana Bacha, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk, Wydawnictwo Słowo/Obraz Terytoria, 2019, ISBN 978-83-7453-585-4, Liczba stron: 380
AUTORZY: Józef Majewski, Marta Kokoszczyńska, TYTUŁ: Religia – media – popkultura, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Towarzystwo Więź, 2020, ISBN 978-83-65424-85-3, Liczba stron: 222
AUTOR: Anna Lusińska, TYTUŁ:, Kampanie społeczne w służbie publicznej. Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych, ADRES WYDAWNICZY: Warszawa, Wydawnictwo CeDeWu , 2019, ISBN 9788381022453 , Liczba stron: 316
AUTOR: Małgorzata Łosiewicz, TYTUŁ: Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk; Sopot: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018, ISBN: 978-83-7865-704-0, Liczba stron: 481
AUTOR: Karolina Aszyk, TYTUŁ:, Autografia, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018, ISBN 978-83-7865-691-3, Liczba stron: 180
AUTOR: Zbigniew Treppa,TYTUŁ: Obraz jako medium wtajemniczające w misterium na przykładzie obrazów nie-ręką-ludzką-wykonanych, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2017, ISBN: 978-83-7865-512-1, Liczba stron: 178
AUTOR: Anna Ryłko-Kurpiewska, TYTUŁ: Reklama jako sztuka powtórzeń, Wydawnictwo Novae Res 2016, ISBN: 978-83-8083-202-2
AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak, TYTUŁ: Rzecznik prasowy. Oczekiwania i możliwości. Perspektywa teoretyczna i praktyczna, Difin, Warszawa 2015
AUTORZY: Knoch Konrad, TYTUŁ: Pisma liberalne drugiego obiegu w Polsce w latach 1979-1990, ADRES WYDAWNICZY: Instytut Pamięci Narodowej, 2015, OPIS FIZYCZNY: 6 ark. wyd., ISBN 978-83-7629-684-5
AUTORZY: Rutka Michalina, TYTUŁ: Miau czyli wychowanie na uboczu kultury, ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 2015, OPIS FIZYCZNY: 24,8 ark. wyd., ISBN 978-83-7865-256-4
AUTORZY: Treppa Zbigniew, TYTUŁ: Tajemnica widzialności Boga. Szkice z teologii obrazu, ADRES WYDAWNICZY: Wydawnictwo WAM 2015, OPIS FIZYCZNY: 8,5 ark. wyd., ISBN 978-83-277-0187-9




Majewski Józef, współautorzy: M. Bilewicz, S. Chwin, M. Duch-Dyngosz, J. Wasilewski D. Kozłowska, M. Zdanowska, J. Leciak, W. Szostak, „Tabu Polaków. Kontrowersje”, e-book, „Znak”, Kraków
Majewski Józef, współautorzy: D. Kot, P. Kazanowski, J. Krawczyk, G. Ryś, J. Vanier, „Celibat”, e-book, „Znak”, Kraków
Treppa Zbigniew, Wyd. CZYSTYWARSZTAT, „Myślenie obrazem w fotografii”, ISBN 978-83-89945-75-4