Erasmus + Akcja K107 – The David Yellin Academic College of Education/ JERUSALEM/ISRAEL
REKRUTACJA
Erasmus + Akcja K107 – The David Yellin Academic College of Education/ JERUSALEM/ISRAEL
Zapraszamy studentów Instytutu Pedagogiki Wydziału Nauk Społecznych do aplikowania na studia w IZRAELU w roku akademickim 2022/2023 w ramach programu Erasmus+
W ramach współpracy możliwe są 2 wyjazdy obejmujące 1 semestr: zimowy lub letni.
O wyjazd mogą ubiegać się studenci zarejestrowani na studiach licencjackich, magisterskich lub doktoranckich, zarówno stacjonarnych, jak i niestacjonarnych.
O wyjazd nie mogą ubiegać się:
• studenci, którzy w poprzednich latach w trakcie wyjazdów na studia i/lub na praktykę wykorzystali swój tzw. kapitał mobilności, wynoszący po 12 miesięcy na I i II poziomie studiów oraz 24 miesiące na jednolitych studiach magisterskich;
• studenci II roku studiów drugiego stopnia, V roku jednolitych studiów magisterskich oraz ostatniego roku studiów III stopnia;
• studenci, którzy w poprzednich latach bez podania ważnej przyczyny zrezygnowali z wyjazdu po zakończonym procesie nominacji do uczelni partnerskich (sytuacje nie uznane jako działanie siły wyższej);
• studenci posiadający dług kredytowy ECTS;
Studenci, których mobilność miałaby nastąpić na ostatnim roku studiów I stopnia, mogą realizować wyjazd wyłącznie w semestrze zimowym ostatniego roku. Nie mogą zatem ubiegać się o wyjazd w semestrze letnim. Zasada ta dotyczy studentów wszystkich wydziałów UG.
Studenci, których mobilność miałaby nastąpić na ostatnim roku studiów II, III stopnia lub na ostatnim roku jednolitych studiów magisterskich, mogą aplikować o wyjazd wyłącznie w semestrze zimowym ostatniego roku. Nie mogą zatem ubiegać się o wyjazd w semestrze letnim. Zasada ta dotyczy studentów wszystkich wydziałów UG.
Wszyscy zakwalifikowani studenci mają obowiązek zrealizować program studiów adekwatny dla ich kierunku/ specjalności i zatwierdzony w Porozumieniu o Programie Studiów
(Learning Agreement ).
Zasady rekrutacji:
-
dokumenty: wypełniony formularz rekrutacji;
-
zeskanowany formularz należy przesłać na adres: wns.international@ug.edu.pl
-
rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniu: 18 marca 2022, w pokoju A 301 na
Wydziale Nauk Społecznych
Kryteria brane pod uwagę w procesie rekrutacji do programu Erasmus+:
-
Aktualne studia na jednym z kierunków Instytutu Pedagogiki;
-
Średnia ocen ze studiów (w przypadku I-go roku - semestr);
-
Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej;
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
-
Pozytywna ocena aktywności społecznej kandydata, potwierdzonej w rozmowie – (koła naukowe, wolontariat, itp.);
-
Deklaracja wspieranie programu Erasmus + podczas wyjazdu i po powrocie do kraju.
Po ogłoszeniu listy osób przyjętych skontaktuje się z Wami Biuro Wymiany Zagranicznej Erasmus w Rektoracie
Za merytoryczną stronę wyjazdu odpowiedzialny jest Koordynator umowy bilateralnej/ Z-ca Dyrektora ds. Dydaktycznych
Przed wyjazdem każdy student zobowiązany jest wypełnić pod jego opieką formularz Learning Agreement (uzgodnienie programu, który będzie realizowany w uczelni goszczącej) i uzyskać na nim podpisy : Koordynatora Wydziałowego oraz Dziekana/Prodziekana Wydziału
Program w "LA" musi zakładać zdobycie 30 kredytów ECTS na semestr.
Kwoty miesięcznych stypendiów
Obowiązujące stawki stypendialne określone przez Narodową Agencję Programu Erasmus+
Kraje partnerskie
|
Miesięczna stawka stypendium E+
|
Ryczałt
na podróż |
Izrael
|
700 €
|
w zależności od dystansu w km wg kalkulatora odległości |
Kwota ryczałtu jest uzależniona od odległości między miejscem rozpoczęcia podróży a miejscem docelowym (pod uwagę należy wziąć odległość podróży w jedną stronę, aby obliczyć kwotę ryczałtu należną za podróż w obie strony).
Załącznik
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
e-recruitment-sms-2022-2023-formularz-stypendysty-scholarship-holder-form-izrael.doc | 1 MB |
erasmus-izrael-ka107.doc | 119 KB |