fbpx Konkurs wydawniczy dla badaczy zajmujących się edukacją | Wydział Nauk Społecznych

Jesteś tutaj

Konkurs wydawniczy dla badaczy zajmujących się edukacją

Konkurs wydawniczy dla badaczy zajmujących się edukacją

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji ogłosiła drugą edycję konkursu wydawniczego, skierowanego do badaczy i naukowców zajmujących się edukacją w ujęciu różnych dyscyplin nauk humanistycznych i społecznych. Zwycięskie prace ukażą się w językach polskim i angielskim nakładem Wydawnictwa FRSE, wpisanego na listę wydawnictw punktowanych Ministerstwa Edukacji i Nauki.

  

Publikacje wybrane przez kapitułę konkursu zostaną zrecenzowane i wydane w formie tradycyjnej i elektronicznej. Usłyszą o nich odbiorcy w Polsce i za granicą dzięki szeroko zakrojonym działaniom promocyjnym prowadzonym przez Fundację.

 

W kapitule konkursu zasiadają:

dr Paweł Poszytek, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

dr hab. prof. UMK, Dominik Antonowicz, Uniwersytet Mikołaja Kopernika

dr hab. prof. SGH Agnieszka Chłoń-Domińczak, Szkoła Główna Handlowa

dr hab., prof. SGH Ewa Chmielecka, Szkoła Główna Handlowa

dr hab., prof. UKW Piotr Kostyło, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego

prof. dr hab. Stefan M. Kwiatkowski, dr h. c. multi, Akademia Pedagogiki Specjalnej

Rafał Lew-Starowicz, Fundacja edTech Poland

prof. dr hab. Dariusz Rott, Uniwersytet Śląski

dr Michał Sitek, Instytut Badań Edukacyjnych

prof. dr hab. Krzysztof J. Szmidt, Uniwersytet Łódzki

dr hab., prof. UW Urszula Sztanderska, Uniwersytet Warszawski

dr Edward Torończak, Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

dr hab., prof. DSW Agnieszka Wilczyńska, Dolnośląska Szkoła Wyższa

dr Ewa Wiśniewska, Akademia Pedagogiki Specjalnej

dr hab. Barbara Worek, Uniwersytet Jagielloński

 

 

Szczegóły konkursu znajdują się pod adresem: https://www.frse.org.pl/wydawnictwo/faq

 

Zapraszamy!

 

konkurs monografie

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Karolina Żuk-Wieczorkiewicz
Treść wprowadzona przez: Karolina Żuk-Wieczorkiewicz
Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 19 kwietnia 2021 roku, 12:15