Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR)

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR)

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) to największa, działająca od 1994 roku branżowa platforma współpracy profesjonalistów zajmujących się zawodowo komunikacją w przedsiębiorstwach, instytucjach publicznych i pozarządowych. PSPR prowadzi działalność szkoleniową, edukacyjną, doradczą i ekspercką. Główne cele stowarzyszenia to wdrażanie kodeksu etyki zawodowej w dziedzinie public relations, prowadzenie działalności popularyzatorskiej i edukacyjnej dotyczącej sfery public relations, kreowanie właściwego wizerunku firm oraz osób fizycznych zaangażowanych w pracę public relations, promocja profesjonalnych postaw w sferze PR. PSPR monitoruje problemy i zmiany w branży PR, działa na rzecz podnoszenia jakości usług świadczonych przez specjalistów PR oraz rangi tego zawodu, a także na rzecz integracji środowiska PR.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 11. Lipiec 2024 - 09:49; osoba wprowadzająca: Adam Majchrzak Ostatnia zmiana: czwartek, 11. Lipiec 2024 - 09:50; osoba wprowadzająca: Adam Majchrzak