Bezpłatne warsztaty z zakresu well-being i zrównoważonego rozwoju dla nauczycieli akademickich i doktorantów
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy nauczycieli akademickich oraz doktorantów na bezpłatne warsztaty z zakresu well-being i zrównoważonego rozwoju pt.:
Równowaga jako warunek efektywności w pracy i dobrych relacji ze studentami
Czas: 1 grudnia 2023, godz. 10.00-13.00
Miejsce: Wydział Nauk Społecznych UG, ul. Jana Bażyńskiego 4, Sala C 213-C214
Prosimy o potwierdzenie udziału do 28 listopada 2023 na adres: beata.derkacz@ug.edu.pl
Celem warsztatu jest zwiększenie samoświadomości nauczycieli akademickich w zakresie podejmowanych działań sprzyjających dobrostanowi i barier na drodze do osiągnięcia równowagi. Omówione zostaną zagadnienia związane z wypaleniem zawodowym i przedstawione czynniki mające wpływ na samopoczucie jednostki. Jednym z elementów szkolenia jest budowanie relacji ze studentami w oparciu o obustronny komfort pracy.
Warsztaty poprowadzi doświadczona trenerka i nauczyciel akademicki dr Dorota Godlewska-Werner.
ZAPRASZAMY
Program
-
Czym jest wypalenie zawodowe
-
- Wypalenie zawodowe a stres
- Objawy i przebieg wypalenia zawodowego
- Skutki wypalenia zawodowego
- Well-being nauczyciela akademickiego
-
- Przeciwdziałanie długotrwałemu stresowi
- Poszukiwanie sensu wykonywanej pracy i automotywacja
- Work-life balance
- Poziom szczęścia
- Zmiana nawyków w zakresie organizacji czasu
- Budowanie relacji ze studentami w oparciu o obustronny komfort pracy
Dorota Godlewska-Werner - doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii, adiunkt w Zakładzie Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. Zawodowo zainteresowana rozwojem pracowników, zachowaniami efektywnymi i kontrproduktywnymi w organizacjach oraz szeroko rozumianym przywództwem. Naukę łączy z praktyką, współpracując z organizacjami jako konsultantka, trenerka i coach wspierając rozwój kompetencji miękkich. Jest absolwentką projektu Masters of Didactics realizowanego w Ghent University oraz Advanced Qualifications in Teaching realizowanego przez University of Groningen w ramach POWER, a także kursów “Tutoring akademicki” i “Tutoring akademicki dla praktyków” realizowanych w Uniwersytecie Gdańskim.
Warsztat realizowany w ramach projektu: SUMED - Sustainable multidimensional media contents