Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność

„Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”

W dniu 26 listopada br. w budynku Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego (aula S 204) odbędzie się ogólnopolska konferencja „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”. Organizatorami przedsięwzięcia są: zespół kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna oraz specjalizująca się w dokonywaniu wizerunkowych analiz przekazów medialnych firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Początek spotkania zaplanowano na godzinę 11.00.

Celem konferencji jest zaprezentowanie wybranych zagadnień dotyczących monitoringu mediów, stosowanych metod, a także weryfikacji danych i ich przydatności w różnych sektorach gospodarki. W roli prelegentów wystąpią zarówno przedstawiciele instytucji publicznych, jak i firm komercyjnych – rzecznicy prasowi, dyrektorzy działów PR, koordynatorzy projektów PR - osoby na co dzień współpracujące z mediami, reprezentujące Peugeot Polska, Provident Polska, Telma Communications Agency, Uniwersytet Gdański i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Zaproszeni goście podczas swoich wystąpień podejmą wiele interesujących tematów dotyczących m.in. globalnych trendów w zakresie pomiaru działań komunikacyjnych, systemów dostarczania informacji w komunikacji wewnętrznej, roli monitoringu mediów w pracy rzecznika prasowego, profesjonalizmu pracy w agencji PR. Wśród przedstawianych problemów znajdą się również zagadnienia komunikacji w kryzysie, a także analiza zmian, które nastąpiły w ostatnich kilkunastu latach w zakresie monitoringu mediów.

Patronami medialnymi konferencji są Radio MORS, Naukowe Koło Radiowców Radia Mors oraz Studencki Portal CDN...

 

 

Załącznik

Załącznik Rozmiar
psmm-program-a4-konferencja-01-3.pdf 220.15 KB
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 24. Listopad 2014 - 10:30; osoba wprowadzająca: Importer Automatyczny Ostatnia zmiana: poniedziałek, 24. Listopad 2014 - 10:30; osoba wprowadzająca: Importer Automatyczny