Wydano książkę Karoliny Wojtal - laureatki VIII edycji konkursu Medi@stery

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego wydało publikację autorstwa Karoliny Wojtal pt. "Marketing LGBT+: charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady". Karolina Wojtal jest laureatką VIII edycji konkursu (2022) na najlepszą pracę magisterską Medi@stery.

Działania marketingowe podmiotów funkcjonujących na rynku, sposób ich komunikowania się z otoczeniem czy metody promocji usług i produktów stale są przez te podmioty modyfikowane i przystosowywane do bieżących oczekiwań konsumentów. Zadaniem badaczy i teoretyków marketingu jest śledzenie takich zmian i analizowanie bieżących trendów. Autorka pracy zauważyła, że przedsiębiorstwa zachodnie, ale coraz częściej również polskie, poprzez prowadzone działania marketingowe starają się zaznaczać swoją tolerancję i solidarność z osobami LGBT+.

fragment wstępu

 

Ogólnopolski Konkurs Medi@stery został zainicjowany w celu promowania najwybitniejszych prac absolwentów magisterskich studiów dziennikarskich. Organizatorem przedsięwzięcia jest Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Gdańskim, które każdego roku wyłania najlepszych studentów zajmujących się szeroko rozumianą wiedzą z zakresu komunikacji społecznej i mediów. Pomysłodawczyniami i inicjatorkami konkursu sit prof. UG, dr hab. Małgorzata Łosiewicz oraz prof. UG, dr hab. Anna Ryłko- Kurpiewska, które sprawują merytoryczną i metodologiczną pieczę nad funkcjonującą na gdańskim dziennikarstwie specjalizacją Reklama i PR.
 

Publikację można nabyć na stronie Wydawnictwa Uniwersytetu Gdańskiego pod adresem: 

https://wydawnictwo.ug.edu.pl/produkt/marketing-lgbt/ 

Zdjęcie w galerii
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 3. Sierpień 2023 - 20:19; osoba wprowadzająca: Adam Majchrzak Ostatnia zmiana: czwartek, 3. Sierpień 2023 - 20:35; osoba wprowadzająca: Adam Majchrzak