Medi@stery 2022

 

Karolina Wojtal

I miejsce

Marketing LGBT+: charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady

promotor: dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska, prof. UW (Uniwersytet Warszawski)

Magdalena Żochowska

II miejsce

#bookstagram: książka i czytanie w mediach społecznościowych

promotor: prof. dr hab. Iwona Hofman (Uniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej w Lublinie)

Michał Skrzyński

III miejsce

Komiks w ujęciu teorii użytkowania i korzyści. Badania użytkowników komiksów

promotor: dr hab. Marek Mazur, prof. UŚ (Uniwersytet Śląski w Katowicach)

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 14. Grudzień 2023 - 14:52; osoba wprowadzająca: Paweł Kozielski Ostatnia zmiana: czwartek, 14. Grudzień 2023 - 14:56; osoba wprowadzająca: Paweł Kozielski