Medi@stery 2019
Pierwszą nagrodę przyznano panu Norbertowi Rędzi (UKSW) za pracę: „Kreowanie marki na YouTube na przykładzie działalności Grupy Filmowej Darwin” napisaną pod kierunkiem prof. UKSW dr hab. Moniki Przybysz.
Drugie miejsce zajęła pani Karolina Kawka (UMCS) za pracę: „Prawa zwierząt na portalukampaniespoleczne.pl„ napisaną pod kierunkiem dr hab. Nataszy Ziółkowskiej-Kurczuk, prof. nadzw.
Trzecie miejsce zajęła pani Katarzyna Maria Piórecka (UW) za pracę: „Fandom marki medialnej. Studium przypadku środowiska miłośników serialu „Gra o tron”” napisaną pod kierunkiem prof. Roberta Cieślaka.
Uroczysta Gala odbyła się 27 marca o godz.11.30 w Sali Teatralnej (Budynek Neofilologii UG, ul. Wita Stwosza 51).