Perły Samorządu 2019 - wyróżnienie dla projektu realizowanego przez IWRD pod opieką naukową Instytutu Psychologii

Perły Samorządu

Nowatorski projekt „Model edukacji włączającej dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”, realizowany w szkole podstawowej nr 69 im. gen. Stanisława Sosabowskiego w Gdańsku, został wyróżniony w rankingu Perły Samorządu 2019 w kategorii Oświata. Jest to wyróżnienie ogólnopolskie.

Projekt realizowany jest przez Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka (IWRD) pod opieką naukową Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. MEN przyznało projektowi status eksperymentu pedagogicznego - taki status uzyskują wyłącznie najbardziej innowacyjne projekty, które wprowadzają nowatorskie rozwiązania organizacyjne i metodyczne.

Realizatorzy „Modelu edukacji włączającej dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” mają nadzieję, że podobne projekty będą realizowane w innych szkołach, na terenie całego kraju, co stworzy szansę na rozpowszechnienie edukacji włączającej dla dzieci z autyzmem.

 

Więcej informacji

O projekcie

 

baner

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: środa, 3. Lipiec 2019 - 10:34; osoba wprowadzająca: Karolina Żuk-Wieczorkiewicz Ostatnia zmiana: środa, 3. Lipiec 2019 - 10:58; osoba wprowadzająca: Karolina Żuk-Wieczorkiewicz