Projekt z Instytutu Psychologii wśród laureatów konkursu Funduszu Inicjatyw Dydaktycznych!
Z wielką przyjemnością informujemy, że projekt "Nowe ścieżki rozwoju psychologii: pakiet przedmiotów fakultatywnych (Gut Microbiome, Evolutionary Psychology, ChatGPT and Me)", przygotowany przez Juranda Sobieckiego z Instytutu Psychologii, uzyskał finansowanie w tegorocznej edycji konkursu Funduszu Inicjatyw Dydaktycznych (FID).
Projekt otrzymał najwyższy wynik w konkursie, co jest szczególnym wyróżnieniem, biorąc pod uwagę, że na rekordowe 41 złożonych wniosków dofinansowanie przyznano jedynie 7 inicjatywom. Projekt otrzymał dofinansowanie w kwocie 10 000 PLN.
Inicjatywa Juranda zakłada stworzenie i pilotażowe wdrożenie trzech innowacyjnych, anglojęzycznych kursów fakultatywnych, na które już w obecnych zapisach mogą zapisać się osoby studiujące psychologię na 3. i 4. roku. Studenci psychologii będą mieli okazję zgłębiać powiązania między mikrobiomem jelitowym a funkcjonowaniem psychospołecznym, poznawać psychologię z perspektywy ewolucyjnej oraz rozwijać kompetencje cyfrowe w ramach zajęć o relacji człowiek-AI. Projekt kładzie szczególny nacisk na nowoczesne metody dydaktyczne, w tym praktyczne warsztaty z wykorzystaniem zakupionego w ramach finansowania sprzętu.
Serdecznie gratulujemy i z niecierpliwością czekamy na realizację projektu, który z pewnością wzbogaci ofertę dydaktyczną dla osób studiujących na naszym Wydziale.