Konkurs na stanowisko na stanowisko asystenta w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Zdrowia Instytutu Psychologii.

Autor
Data publikacji
2025-01-02

Nr sprawy: W002/01/01/2025

Jednostka: Instytut Psychologii

 

OGŁOSZENIE

 

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych, z upoważnienia Rektora Uniwersytetu Gdańskiego, ogłasza konkurs na stanowisko asystenta naukowego w grupie pracowników w Instytucie Psychologii.

 

Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 lipca 2018 roku – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668 ze zm.) oraz w Statucie Uniwersytetu Gdańskiego.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 17.01.2025 r.

WARUNKI ZATRUDNIENIA:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony na 32 m-ce w ramach projektu badawczego realizowanego w konkursie Horyzont Europa (HORIZON-HLTH-2024-DISEASE-03-08-two-stage) przy projekcie FALCO - Fighting Addiction through Lifestyle change: COmprehensive substance use rehabilitation strategy pod kierownictwem dr hab. Łucji Bieleninik, prof. UG.
• Wymiar 50% etatu.

• Wysokość wynagrodzenia „widełki (w tym dodatek za staż pracy, jeśli dotyczy).

•Możliwość rozwoju naukowego. Finansowanie udziału w wybranych konferencjach, warsztatach i seminariach naukowych o charakterze międzynarodowym.

•Opieka mentorska umożliwiająca bieżące wsparcie merytoryczne w projekcie jak i dbanie o dalszy rozwój naukowy pod kierownictwem dr hab. Łucji Bieleninik, prof. UG.

•Zatrudnienie w Uniwersytecie Gdańskim w ramach podstawowego miejsca pracy.

•Warunkiem zatrudnienia jest posiadanie orzeczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań do pracy na określonym stanowisku orzeczonego przez lekarza Medycyny Pracy.

TERMIN ROZSTRZYGNIĘCIA KONKURSU: styczeń 2025

Słowa Kluczowe: asystent, psychologia kliniczna, badania kliniczne, SUD, uzależnienia, muzkoterapia

 

Wymagania:

Instytut Psychologii na Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Gdańskim poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko asystenta naukowego w Zakładzie Psychologii Klinicznej i Zdrowia. Mile widziane zainteresowania badawcze w obszarze uzależnień i niefarmakologicznych metod interwencji w dyscyplinie zdrowia psychicznego. Do zadań asystenta należeć będzie wsparcie kierownika projektu w organizacji i realizacji pracy badawczej projektu FALCO - Fighting Addiction through Lifestyle change: COmprehensive substance use rehabilitation strategy a także realizowanie obowiązków administracyjnych i organizacyjnych wynikających z indywidualnego przydziału obowiązków. Projekt FALCO jest finansowany programu Horyzont Europa. Dodatkowo zbieranie materiałów badawczych, w tym prace terenowe (Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień), opracowanie materiałów badawczych i prowadzenie analiz, przedstawianie wyników badań (w raportach i artykułach naukowych, prezentacjach konferencyjnych oraz treściach skierowanych do szerokiego odbiorcy). Zapraszamy do współtworzenia dynamicznego i kreatywnego zespołu naukowo-badawczego realizującego projekty badawcze w dyscyplinie psychologia.

 

Kandydat/Kandydatka powinien spełniać następujące udokumentowane wymagania:

  1. tytuł magistra w zakresie psychologii;
  2. kandydat/kandydatka otrzyma dodatkowe punkty za udział w Szkole Doktorskiej;
  3. doświadczenie w realizacji projektów badawczych potwierdzone zaangażowaniem w projekt naukowy (np. umowa, rekomendacja kierownika projektu);
  4. biegła znajomość języka angielskiego i polskiego;
  5. szeroka znajomość pakietu Microsoft Office;
  6. szeroka znajomość oprogramowania SPSS i R lub innego odpowiedniego oprogramowania;
  7. dorobek naukowy (artykuły, rozdziały w monografii, monografie);
  8. uczestnictwo–w postaci wystąpień–w konferencjach naukowych;
  9. kandydat/kandydatka otrzyma dodatkowe punkty za udział w komitecie organizacyjnym konferencji naukowej co najmniej o zasięgu krajowym.

Kandydaci przystępujący do konkursu proszeni są o złożenie w Sekretariacie Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego (ul. Bażyńskiego 4, Gdańsk, pok. C325) lub wysłanie wiadomości z tematem „Falco-Research Assistant” na adres email: ipug@ug.edu.pl następujących dokumentów:

 

  • Podanie kandydata o zatrudnienie (skierowane do JM Rektora Uniwersytetu Gdańskiego)
  • Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony klauzulą o treści: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”
  • Curriculum Vitae, życiorys naukowy - lista publikacji naukowych, informacje o dorobku dydaktycznym
  • Ksero dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom: mgr)
  • Ksero świadectw pracy  z poprzednich miejsc pracy
  • Ksero innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie
  • Ksero zaświadczenia o odbyciu studiów doktoranckich
  • Ksero zaświadczeń odbytych szkoleń, kursów;
  • Dokument potwierdzający znajomości języka angielskiego
  • Rekomendacje/opinie na temat kandydata/kandydatki potwierdzające posiadaną wiedzę/kompetencje/umiejętności/doświadczenie kandydatki/kandydata.

 

Wymagane dokumenty należy załączyć w formacie PDF. Otrzymanie zgłoszenia zostanie potwierdzone zwrotnie na adres e-mail nadawcy. W przypadku stwierdzenia braków w nadesłanych dokumentach lub potrzeby uzyskania dodatkowych informacji o kandydatce/kandydacie Komisja konkursowa wezwie kandydatów do ich uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni.

Po przeprowadzeniu wstępnej weryfikacji skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w styczniu 2025 r. O terminie wybrani kandydaci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną. Rozmowa może odbyć się w trybie stacjonarnym lub w trybie zdalnym. Po szczegółowe informacje, zainteresowanych, zachęcamy do kontaktu z kierownikiem projektu: dr hab. Łucją Bieleninik, prof. UG; e-mail: lucja.bielenik@ug.edu.pl. Ofert nadesłanych pocztą nie odsyłamy. Konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata.

 

Prosimy o umieszczenie klauzuli: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119/1 z dnia 4 maja 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzania danych osobowych innych niż: imię, (imiona) i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański z siedzibą w (80-309) Gdańsku przy ul. Jana Bażyńskiego 8.
  2. Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 24 59 lub adresem e-mail: iod@ug.edu.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wskazane stanowisko.
  4. Podstawą prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego w szczególności z art. 119 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz art. 2 1 ustawy - Kodeks Pracy. Przesłanką legalizującą proces przetwarzania danych osobowych podanych dobrowolnie przez kandydata, wychodzących poza zakres danych wskazanych w art. 221 ustawy - Kodeks Pracy będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą.
  5. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych, po podjęciu decyzji o przystąpieniu do procesu rekrutacji jest obowiązkowe w zakresie określonym art. 22¹ KP i ustawą prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz warunkuje możliwość ubiegania się o przyjęcie do pracy i ewentualne dalsze zatrudnienie. W przypadku podania danych osobowych wykraczających poza w/w przepisy prawa – podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale warunkuje możliwość udziału w procesie rekrutacji .
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w imieniu administratora przez upoważnionych pracowników wyłącznie w celach, o których mowa w ust. 3.
  7. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów określonych w ust. 3. W przypadku negatywnego wyniku rekrutacji Pani/Pana dane będą usuwane bezzwłocznie po zakończeniu rekrutacji, chyba że w określonym zakresie wymóg archiwizacji przewidują przepisy prawa – wówczas przez czas określony w tych przepisach.
  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa. W przypadku złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora, tj. podmiot będący operatorem usługi pocztowej.
  9. Na zasadach określonych przepisami RODO przysługuje Pani/Panu:
  1. prawo dostępu do treści swoich danych,
  2. prawo do ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym,
  3. prawo do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także przenoszenia danych – w przypadkach przewidzianych prawem,
  4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,
  6. prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

 

Załącznik Rozmiar
konkurs 155.57 KB
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 2 Styczeń, 2025 - 16:02; osoba wprowadzająca: Natalia Miloch Ostatnia zmiana: czwartek, 2 Styczeń, 2025 - 16:06; osoba wprowadzająca: Natalia Miloch