Absolwent realizujący specjalność pedagogika szkolna i opiekuńczo-wychowawcza otrzymuje przygotowanie do pracy pedagogicznej w szkołach ponadpodstawowych. Z kolei absolwent realizujący specjalność pedagogika resocjalizacyjna zdobywa i poszerza swoje kompetencje w zakresie pracy z osobami poddanymi działaniom resocjalizacyjnym i pracy penitencjarnej. Absolwent otrzymuje gruntowne przygotowanie z różnych subdyscyplin nauk społecznych; dodatkowo uzyskuje kompetencje pedagogiczne w zakresie jednego z zaproponowanych modułów fakultatywnych; jest przygotowany do podjęcia studiów trzeciego stopnia.
Studenci studiów II stopnia mają do wyboru następujące specjalności:
- pedagogika resocjalizacyjna
- pedagogika szkolna i opiekuńczo-wychowawcza
Absolwent może być zatrudniony:
kryteria kwalifikacyjne |
uwagi |
Średnia 1) 1) Zasady obliczania i weryfikacji średniej określa § 11, ust. 1 i 2 Uchwały Senatu. |
O przyjęcie na studia mogą ubiegać się absolwenci wszystkich kierunków studiów wyższych. Nabór przeprowadzany jest na kierunek. Wybór specjalności następuje na pierwszym roku studiów, zgodnie z obowiązującymi na wydziale wymogami programu kształcenia oraz na podstawie listy rankingowej średniej wszystkich ocen z I semestru studiów. W przypadku specjalności pedagogika szkolna i opiekuńczo-wychowawcza dodatkowym kryterium wyboru jest posiadanie przez kandydata przygotowania pedagogicznego. Warunkiem utworzenia grupy, realizującej daną specjalność, jest jej liczebność, odpowiadająca wielkości wskazanej w Zarządzeniu Rektora UG. |
Limit przyjęć zostanie podany po zatwierdzeniu przez Senat.