Perły Samorządu 2019 - wyróżnienie dla projektu realizowanego przez IWRD pod opieką naukową Instytutu Psychologii | Wydział Nauk Społecznych

Perły Samorządu 2019 - wyróżnienie dla projektu realizowanego przez IWRD pod opieką naukową Instytutu Psychologii

Perły Samorządu

Nowatorski projekt „Model edukacji włączającej dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”, realizowany w szkole podstawowej nr 69 im. gen. Stanisława Sosabowskiego w Gdańsku, został wyróżniony w rankingu Perły Samorządu 2019 w kategorii Oświata. Jest to wyróżnienie ogólnopolskie.

Projekt realizowany jest przez Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka (IWRD) pod opieką naukową Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego. MEN przyznało projektowi status eksperymentu pedagogicznego - taki status uzyskują wyłącznie najbardziej innowacyjne projekty, które wprowadzają nowatorskie rozwiązania organizacyjne i metodyczne.

Realizatorzy „Modelu edukacji włączającej dla uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” mają nadzieję, że podobne projekty będą realizowane w innych szkołach, na terenie całego kraju, co stworzy szansę na rozpowszechnienie edukacji włączającej dla dzieci z autyzmem.

 

Więcej informacji

O projekcie

 

baner

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Karolina Żuk-Wieczorkiweicz
Treść wprowadzona przez: Karolina Żuk-Wieczorkiweicz
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 3 lipca 2019 roku, 10:58