Ogłoszenia | Wydział Nauk Społecznych

Poznaj tajniki PR-u i marketingu w Inspiarze

baner

SKN Inspiar zostało założone w 2011 roku. Początkowo działało jako studencka agencja PR. Obecnie Inspiar skupia się na projektach, które mają na celu praktyczne ćwiczenia z zakresu autoprezentacji, przemówień publicznych oraz kreowania własnego wizerunku. Ponadto Inspiar jest aktywnym uczestnikiem życia uniwersyteckiego. Nasi członkowie organizują spotkania i warsztaty z osobami związanymi ze światem mediów. Gościliśmy m.in. prof. Iwonę Hofman – prezesa Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Marcina Sanakiewicza – lektora radiowego i telewizyjnego. Współorganizujemy konferencje: Medi@stery i Media-Biznes-Kultura. Pomagamy również w realizacji projektu „Projekt: Absolwent” – w jego ramach zapraszamy absolwentów kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, którzy osiągają zawodowe sukcesy.

Od roku 2016/2017 planujemy także aktywnie włączyć się w budowanie strategii komunikacyjnej kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Jeśli masz jakieś propozycje, jesteśmy otwarci na pomysły. Czekamy na Ciebie!

Kontakt:

Agata Gołąbek, prezes koła

inspiarug@gmail.com

www.inspiar.ug.edu.pl

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Grzegorz Konik
Treść wprowadzona przez: Grzegorz Konik
Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 2 stycznia 2017 roku, 12:52

Rozpocznij przygodę z radiem w Radio MORS i Naukowym Kole Radiowców

baner

Praktyki w Radiu MORS rozpoczynają się od przesłuchania studenta w studiu radiowym przed mikrofonem. Jest to okazja do usłyszenia własnego głosu tak, jak słyszą go inni. Jest to też okazja do porozmawiania z osobami, które na co dzień pracują głosem, co można zrobić, żeby nasz głos brzmiał lepiej.

Następie każdy student przechodzi szkolenie z obsługi profesjonalnego rejestratora radiowego oraz programu do montażu materiału dźwiękowego – WaveLab Studio.

Każdy z praktykantów traktowany jest podobnie jak reszta członków Radia MORS. Pierwsze zadania, jakie otrzymuje to przygotowanie informacji z wydarzeń organizowanych zarówno na Uniwersytecie Gdańskim, jak i poza nim. Przy wsparciu pracowników studia radiowego i bardziej doświadczonych kolegów uczy się, jak przygotować kilkudziesięciu sekundową informacje do serwisu informacyjnego oraz dłuższe formy do audycji kulturalnych i publicystycznych.

Praktyki w Radiu MORS to także okazja do zaprezentowania słuchaczom swoich pasji. Po wdrożeniu w pracę Radia MORS student może przygotowywać dłuższe formy – np. wywiady z ludźmi, którzy go fascynują, debaty na interesujące go tematy, reportaże, a nawet własne autorskie audycje.

Praktyki w Radiu MORS mogą być początkiem dłuższej współpracy z naszą redakcją. Pomagają wzmocnić pewność siebie, przełamać strach przed publicznymi wystąpieniami, uczą poprawnego i interesującego wypowiadania się. Są też znakomitym przygotowaniem do pracy w profesjonalnych stacjach radiowych.

Można je wykorzystać do zebrania materiałów do przygotowywanych prac licencjackich, magisterskich lub doktorskich – łatwiej przekonać znaną osobę do rozmowy z dziennikarzem niż ze studentem. Mogą być też świetną zabawą – dziennikarze w zamian za przygotowywane materiały często uzyskują darmowy wstęp na mecze, koncerty, do kina lub teatru.

Zapraszamy!

Kontakt:

Maciej Goniszewski, kierownik Radia MORS

maciej.goniszewski@ug.edu.pl

725 99 33 66

www.mors.ug.edu.pl

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Grzegorz Konik
Treść wprowadzona przez: Grzegorz Konik
Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 2 stycznia 2017 roku, 12:51