Medi@stery | Wydział Nauk Społecznych

Medi@stery 2017

Z przyjemnością informujemy, że ruszyła III edycja Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery!

Ogólnopolski Konkurs na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery to pierwszy w Polsce konkurs skierowany do absolwentów kierunków dziennikarskich, którzy w swoich rozprawach zajmują się problematyką medioznawczą. Organizatorem i inicjatorem Konkursu jest kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna Uniwersytetu Gdańskiego.

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem oraz wzięcia udziału w wydarzeniu. Więcej informacji na stronie: http://www.mediastery.ug.edu.pl/

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Natalia Czajkowska
Treść wprowadzona przez: Natalia Czajkowska
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 28 lipca 2016 roku, 12:20

Medi@stery 2016

Na podium w tym roku stanęły studentki:

1. Olivia Kłusek z pracą „Latte-feminizm, pop-feminizm i girl power. Trywializacja pojęcia feminizmu w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego”, Uniwersytet Jagielloński,

2. Paulina Wiernicka z pracą „Muzyka w słuchowiskach i słuchowiska o muzyce. Analiza gatunku w oparciu o wybrane słuchowiska”, Uniwersytet Łódzki,

3. Magdalena Litman z pracą „Wirusy umysłu. Koncepcja piątej władzy, przegląd i analiza nowych zjawisk komunikacyjnych w internecie”, Uniwersytet Jagielloński.

Gala wręczenia nagród laureatkom odbyła się 30 marca 2016 roku o godz. 13.30 w auli S207 na Wydziale Nauk Społecznych.

Więcej informacji na stronie: http://www.mediastery.ug.edu.pl/

zdjęcie

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Natalia Czajkowska
Treść wprowadzona przez: Grzegorz Konik
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 28 lipca 2016 roku, 12:17

Medi@stery 2015

Na podium stanęli:

1. Marcin Sanakiewicz z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej z Lublina z pracą „Telewizja ponowoczesna: logiki i imaginacje medialne” (napisaną pod kierunkiem prof. dra hab. Jana P. Hudzika),

2. Jakub Ochnio z Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie z pracą „Język komunikowania wizualnego – semantyka, syntaktyka i pragmatyka fotografii” (napisaną pod kierunkiem dra Macieja Ulity),

3. Aleksandra Rabowska z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z pracą „Wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego w polskiej blogosferze kulinarnej” (napisaną pod kierunkiem dra Adama Szymaniaka).

zdjęciezdjęciezdjęcie
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Natalia Czajkowska
Treść wprowadzona przez: Grzegorz Konik
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 28 lipca 2016 roku, 12:17