MONITORING MEDIÓW - potrzeba czy konieczność | Wydział Nauk Społecznych

MONITORING MEDIÓW - potrzeba czy konieczność

Ogólnopolska Konferencja Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność

Przydatność monitorowania informacji z mediów na temat organizacji (instytucji/przedsiębiorstw), branż i problemów była tematem ogólnopolskiej konferencji „Monitoring mediów – potrzeba czy konieczność”, która odbyła się 26 listopada 2014 r. Partnerem konferencji była specjalizująca się w dokonywaniu wizerunkowych analiz przekazów medialnych firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Celem konferencji było zaprezentowanie wybranych zagadnień dotyczących monitoringu mediów, stosowanych metod, a także weryfikacji danych i ich przydatności w różnych sektorach gospodarki. W roli prelegentów wystąpili zarówno przedstawiciele instytucji publicznych, jak i firm komercyjnych – rzecznicy prasowi, dyrektorzy działów PR, koordynatorzy projektów PR – osoby na co dzień współpracujące z mediami, reprezentujące Peugeot Polska, Provident Polska, Telma Communications Agency, Uniwersytet Gdański i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Zaproszeni goście podczas swoich wystąpień podjęli wiele interesujących tematów dotyczących m.in. globalnych trendów w zakresie pomiaru działań komunikacyjnych, systemów dostarczania informacji w komunikacji wewnętrznej, roli monitoringu mediów w pracy rzecznika prasowego, profesjonalizmu pracy w agencji PR. Wśród przedstawianych problemów znalazły się także zagadnienia komunikacji w kryzysie, a także analiza zmian, które nastąpiły w ostatnich kilkunastu latach w zakresie monitoringu mediów.

Relacja z konferencji: http://www.cdn.ug.edu.pl/18001/konferencja-monitoring-mediow/

ZałącznikWielkość
PDF icon psmm-plakat_a2_konferencja_pop.pdf587.66 KB
zdjęciezdjęciezdjęciezdjęciezdjęciezdjęcie
Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Grzegorz Konik
Treść wprowadzona przez: Grzegorz Konik
Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 10 listopada 2016 roku, 10:46