Dziennikarstwo i komunikacja społeczna | Wydział Nauk Społecznych

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna to kierunek dedykowany studentom, którzy interesują się mediami, komunikacją publiczną, wizerunkową i społeczną. To miejsce gdzie przekazywanie interdyscyplinarnej wiedzy łączy się z praktyką, pasją odkrywania oraz ambicją współtworzenia rzeczywistości.

Dzięki wyspecjalizowanej kadrze (zarówno praktykom jak i teoretykom) studenci co roku mają możliwość wzięcia udziału w projektach naukowych i rynkowych. Naszą chlubą są Osoby, które już w czasie studiów mają za sobą pierwsze zawodowe sukcesy doceniane na rynku pracy, a także  potwierdzające efektywność i atrakcyjność starań wkładanych w proces kształcenia na gdańskim dziennikarstwie. Studenci wszystkich typów studiów (licencjat, studia magisterskie, podyplomowe) poznają tu specyfikę współczesnych mediów, sposobów ich oddziaływania, zdobywają praktyczne umiejętności projektowania kampanii informacyjnych i reklamowych, doskonalą techniki wystąpień publicznych oraz zgłębiają tajniki przygotowywania wielu form komunikacji. Do dyspozycji studentów jest wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt studio radiowe, atelier fotograficzne i pracownia dziennikarstwa on-line. W ramach kierunku działają koła naukowe realizujące projekty we współpracy z przedsiębiorstwami i organizacjami pożytku publicznego, a także studenckie radio Mors oraz czasopismo CDN... 

PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA

Dzięki interdyscyplinarnej wiedzy i umiejętnościom studenci dziennikarstwa przygotowani są do podejmowania trudnych wyzwań i wykonywania zawodu dziennikarza prasowego, telewizyjnego, radiowego, internetowego. Nasi absolwenci wielokrotnie pełnią rolę rzeczników prasowych, ekspertów public relations, promocji czy reklamy, a także specjalistów ds. komunikacji społecznej, nowych mediów lub w zakresie komunikacji wizualnej.        

SPECJALNOŚCI

W ramach studiów drugiego stopnia funkcjonują dwie specjalności:

  1. Reklama i public relations
  2. Fotografia medialna i reklamowa

fb

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Grzegorz Konik
Treść wprowadzona przez: Jarosław Jurkowski
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 3 lutego 2016 roku, 7:11